365 lóerős az eddigi legerősebb Kia
A Kia Stinger a német sportszedánokat veszi célba. Az ötszemélyes autó a legnagyobb teljesítményű sorozatgyártású modell a cég történetében. A detroiti bemutatkozása után 2017 végén, Európában is láthatjuk majd.
A Kia Stinger a német sportszedánokat veszi célba. Az ötszemélyes autó a legnagyobb teljesítményű sorozatgyártású modell a cég történetében. A detroiti bemutatkozása után 2017 végén, Európában is láthatjuk majd.
A sokak által imádott, ötvenes években bemutatkozott kisbusz modern örököse lesz az újdonság.
A stuttgartiak legkisebb crossovere felfrissült külsővel és fejlettebb utastérrel érkezik a Detroiti Autószalonra.
Arról már régebb óta voltak pletykák, hogy a négykarikások bővítik felfelé is szabadidő-autó palettájukat. Az Audinak is kell egy sportos kupéterepjáró.
A Kia is megcsinálta a maga fényűző luxusterepjáróját Telluride néven, egyelőre csak egy tanulmányautó formájában, de az alapot a Sorento adta, így szinte bármikor sorozatgyártásba küldhetnék.
Az LC 500 révén újra van sportos zászlóshajója a japán márkának, amely extravagáns megjelenésű, hátsókerék-hajtású és 467 lóerős V8-as motor szunnyad az orrában.
Az eddigi legerősebb feltöltő nélküli V8-as Ford motor dolgozik benne 500 lóerő feletti teljesítménnyel és hatfokozatú manuális váltóval szerelve.
Egyszerre brutális és futurisztikus az Atlas fantázianevű kisteherautó-tanulmány, amelyet a Ford tárt a nyilvánosság elé a Detroiti Autószalonon. A rafinált kényelmi megoldásokkal felvértezett koncepció nem más, mint a márka amerikai zászlóshajójának számító F-150 új generációjának előszele.
Jótékonykodik a Detroiti Autószalon legnagyobb durranásának számító új generációs Corvette, a Stingray legelső példányával a Chevrolet.
A németek az egyik legpatinásabb autójukat a jövőre fókuszálva fejlesztik.
A gyártó fellebbentette a fátylat az elektromos autó akkumulátorcsomagjáról is.
A németek még az E-tronnál is környezetkímélőbb autót pakoltak össze, elég jó teljesítménnyel.
A stuttgarti márka teljesen új fejlesztésű felső-középkategóriás autóját a sok-sok apránként adagolt infó után bemutatták végre teljes egészében is. A BMW 5-ös sorozat, az Audi A6, az új Jaguar XF legfőbb ellenfele, élőben a Detroiti Autószalonon mutatkozott be.
A német márka nem kisebb újdonsággal kezdi majd a jövő évet, mint a Q6-os terepjárójának üzemanyagcellás változatával.
A BMW 5-ös sorozatának örök ellenfele januárban mutatkozik be Detroitban. Lényegében már minden részlete ismert, csak össze kell rakni a mozaikokat.
Két nappal a Detroiti Autószalon megnyitója után még mindig hangos a szaksajtó az újdonságoktól, melyek között hibrid szupersportautót, meseszép olasz kabriót és német sportterepjárókat is találunk, hogy csak néhány Európában is releváns modellt említsünk. Ott vannak ugyanakkor a pickup kategória újdonságai, melyekről mifelénk kevesebbet hallani, hiszen többségüket nem is forgalmazzák az öreg kontinensen, az amerikai piacon viszont még mindig ezekből fogy a legtöbb.
Szinte mindenféle előzmény nélkül leleplezték az új Ford GT-t, amely 600 lóerős V6-os motorral kerül gyártásba 2016-ban.
Valaha Ayrton Senna tette igazán híressé az elődöt, aki aktív szerepet vállalt a japán márka szuperautójának tesztelésében.
Átütő sikernek tűnik az USA-ban a Mercedes CLA - az a modell, amit nemrég azzal hoztak hírbe, hogy a tengerentúlra kerülhet a gyártása.
Egy év elteltével Detroitban újra megmutatta a nagyközönségnek az NSX-tanulmányt a Honda: a két év múlva debütáló összkerekes hibrid erőgép külleme csak kis mértékben változott, viszont most először lehet bepillantást nyerni a belső terében, amely még nem végleges.